Apel la boicotarea Facebook, in memoria victimelor terorismului: Dupa ce s-a amestecat cu teroristii Statului Islamic, acum se amesteca in politica si in alegerile europarlamentare

Nu oamenii sunt vinovati ca isi incredinteaza Facebook-ului datele de identificare si evenimentele personale, care li se intorc uneori impotriva. Facebook este de altfel si foarte abil, cand isi iscodeste clientii cu intrebari de tipul “Ce gandesti?” sau “Ce-ai vrea sa faci?”, carora buna credinta sau naivitatea le cad cu usurinta prada.

Facebook este ca un ochi, o ureche sau o memorie uriasa, atintita sau deschisa ostil asupra consumatorului de comunicare care utilizeaza retelele sale sociale. Facebook este un intermediar cu comision, care poate sa fie exorbitant. Metadatele despre fiecare utilizator nu sunt pentru a face bine. Ele sunt folosite pentru calibrarea metodelor de manipulare, in scopuri diverse (intentii de vot, instigare, racolare etc.). Fiecare utilizator este “citit” cognitiv si emotional si prins ca intr-un insectar intr-un grup cu profiluri psihologice asemanatoare, in care individul si grupul sunt tinte.

De condamnat sunt politicienii si intelectualii critici, care stiu care sunt originea si curriculum-ul comunicational, execrabile, ale Facebook. Dintre toate motivele pentru respingerea Facebook, unul este de o gravitate extrema si de neiertat: colaboratiunile propagandistice cu teroristii Statului Islamic. Retelele sociale ale Facebook au fost tribuna si ecran pentru mesajele si filmele privind atentatele si masacrele teroriste (vezi atacul de la Christchurch, Noua Zeelanda), propagarea urii si recrutarea de adepti. Faptele sangeroase teroriste, de cruzimi infioratoare, pe care Facebook le-a transmis in direct sau filmate au alimentat spirala violentei, care a facut multe victime nevinovate. In memoria victimelor terorismului, Facebook trebuie boicotat comunicational. Dupa ce s-a amestecat cu teroristii, mai nou Facebook se amesteca in politica si in alegerile europarlamentare. Scopurile sunt aceleasi, din totdeauna: fake news si post-adevar. In acest sens, Facebook a publicat in premiera date despre publicitatea electorala din Romania, despre cat investesc partidele si pentru ce fel de mesaje.

https://www.hotnews.ro/stiri-europarlamentare_2019-23124462-facebook-publica-premiera-date-despre-publicitatea-electorala-romania-cat-investesc-partidele-pentru-fel-mesaje.htm

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: