Unui critic: Scriu cand am ceva de spus. Va recomand sa faceti la fel. Selectia o face piata libera a ideilor

MiPo, cred ca aveti o problema. In analiza mea nu am scris nimic despre Rusia. M-am referit la milenara China,pe langa care SUA sunt ca un „țânc”, la cei 243 de ani pe care ii implineste, in 2019. Deci SUA nu au cum sa-i dea „lectii” Chinei. Ati ramas cu vreo idee de la alt articol sau ati gresit locul postarii?!…

Pe de alta parte, nici nu va inteleg. Exista o piata libera a ideilor, unde selectia o fac competitia si alegerea, in raport de forta argumentelor si utilitatea sociala. Fara critica, competitie si alegere, am fi ramas in sclavagism. Sau in comunism. Sau in neo/liberalism. Oricum, in inapoiere si in dictatura.

Eu nu scriu despre Rusia pentru ca pe acest spatiu geopolitic nu am expertiza pe care o am pe SUA. Inteleg ca domnia voastra aveti expertiza pe Rusia. Foarte bine! Comentariile noastre vor fi astfel complementare. Daca aveti vreo obiectie la vreuna din ideile mele, veniti cu contraargumente valide, nu cu argumentum ad hominem sau cu argumentum ad baculum, cum se obisnuieste pe unde sunteti.

A murit George Stanca

Lasă un comentariu